696

29 Sep

Un sinucigas pe marginea podului, se pregateste sa sara.
Se aude o frana puternica, si din masina iese grabit un tip:

– Stop! Sa nu sari!!
– De ce n-as sari?

– Pai, sunt atatea lucruri in viata pentru care merita sa traiesti!
– Ca de exemplu?

– Pai, esti om religios sau ateist?
-Religios.

– Si eu la fel! Esti crestin sau altceva?
– Crestin.

– Si eu la fel! Esti catolic sau protestant?
– Protestant.

– SI eu la fel! Protestant baptist sau episcopal?
– Baptist.

– Si eu la fel! Esti protestant baptist din Biserica Domnului sau din Biserica lui Dumnezeu?- Din Biserica lui Domnezeu.

– Si eu la fel! Esti baptist din Biserica lui Domnezeu originala sau reformata?
– Reformata.

– Wow! Si eu la fel! Esti baptist din Biserica lui Dumnezeu reformata in 1879 sau in 1915?
– Reformata in 1915.

– Herezie!!! Meriti sa mori atunci!!!

Si il impinge de pe pod.

