812

18 Feb

Profesorul de matematica, de vorba cu cei 3 elevi corijenti:

– Nu va intra deloc matematica in cap. Daca vreti sa treceti clasa, faceti si voi cate o fapta buna saptamana asta…

Trece o saptamana, ultima ora de matematica din an:

– Ei bine? Ia sa vedem, tu ce fapta buna ai facut saptamana trecuta?, intreaba profesorul pe primul corijent.

– Domn’ profesor, eu am ajutat o batranica sa treaca strada!

– Suna bine, nu extraordinar, dar… este bine la batranete sa fii ajutat. Tu?, il intreaba pe al doilea corijent.

– Domn’ profesor, si eu am ajutat o batranica sa treaca strada!

– Ce coincidenta, ati ajutat amandoi o batranica sa treaca strada. „Intr-adevar, este o probabilitate destul de mare sa fie mai multe batranici pe strada”, se gandeste profesorul. Ok, si tu?, il intreaba pe al treilea corijent.

– Domn’ profesor, si eu am ajutat o batranica sa treaca strada!

– Ei asta-i prea de tot, deci toti 3 ati ajutat cate o batranica sa treaca strada!

– Nu cate o batranica domn’ profesor! Aceeasi batranica!

– Cum aceeasi batranica? Nu era de ajuns unul sa o ajute?

– Abia am reusit toti trei domn’ profesor, pt ca nu vroia sa treaca strada!

.

.

.

.

.

